eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieI ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
  • X-Received: by 2002:aca:741:: with SMTP id 62mr7367690oih.104.1572250282955; Mon, 28
    Oct 2019 01:11:22 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:741:: with SMTP id 62mr7367690oih.104.1572250282955; Mon, 28
    Oct 2019 01:11:22 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH!pe
    er02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-medi
    a.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!j16no7722
    148qtl.0!news-out.google.com!d16ni196qtp.0!nntp.google.com!j16no7722142qtl.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 28 Oct 2019 01:11:22 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5db5fa57$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.195;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.195
    References: <6...@g...com>
    <5daeb417$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <u...@m...org> <5db57a44$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db5fa57$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 28 Oct 2019 08:11:23 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3501
    X-Received-Body-CRC: 370202710
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557023
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 27 października 2019 21:13:13 UTC+1 użytkownik Gregorius napisał:

    > Amen.
    > Jak ktoś potrzebuje bardziej drastyczne przykłady to niech poszuka w
    > okolicy sklepu z częściami komputerowymi. Pozawijały się? Na widok
    > klienta indywidualnego robią znak krzyża i kropią woda święconą?

    To nie tak
    Czasy takie mamy i taki sprzęt że zapotrzebowanie na "części komputerowe" spadło,
    mało kto indywidualnie bawi się w naprawy tylko zleca to serwisom
    A serwisy problemów z dostępnością części nie mają.
    Z rok temu potłukłem matrycę w laptopie.
    Po kiego miałbym się sam babrać z jej wymiana skoro autoryzowany serwis lenowo za
    usługę kasuje ryczałtowo 70zł(nieważne co wymieniają)+ cena części
    Wysłałem laptopa(chyba nawet na ich koszt to było) i za 4-5 dni miałem sprawnego w
    domu.

    > Nic
    > dziwnego jak na laptopie marża jest 3% a klient oczekuje, że przy
    > najmniejszej usterce dostanie nowy sprzęt - weź na to zarób na 3 oczkach.


    Tyle tylko że klientom też pieniądze na drzewach nie rosną tylko musza często ciężko
    na nie zapracować
    Przykład z czwartku- żona miała wypadek na rowerze- do wymiany korba i osłona
    łańcucha
    Patrze na allegro korby po ok 30zł osłony po ok 10zł.
    Nawet chciałem lokalnemu sprzedawcy dać zarobić- polazłem do jego sklepu a on mi
    wyjeżdża z ceną 62zł za korbę i 22zł za osłonę.
    Pa, pa dwa kliknięcia w necie i dzisiaj korba będzie w paczkomacie a 40zł zostało w
    kieszeni..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1