  • Data: 2019-11-02 22:33:56
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 listopada 2019 16:50:27 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Zapominacie o najstarszej regule kanciarstwa: najlepiej zarabia się tam,
    > gdzie klient nie ma szansy dowiedziec sie ile co kosztuje, i tak wlasnie
    > wyglada instalatorstwo.

    Dla mnie tak wyglądają porady lekarskie i prawne :>

    > Niestety hurtownicy "oszusci" stosujac "dumpingowe"
    > ceny, pokazuja ciemnemu ludowi ile co kosztuje i tu klopocik, klient dostaje
    > kurwicy widzac to zdzierstwo w bialy dzien.

    A kto broni założyć działalność i montować pompy ciepła/klimy i inne dziadostwo?
    Na kumatego gostka od pompy ciepła trzeba czekać pół roku. Na wentylację mechaniczną
    niewiele krócej. Kasa leży na podłodze, wystarczy się schylić
    i samemu zostać instalatorem-krwiopijcą :P

    L.