    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 29 Dec 2017 01:28:35 -0800 (PST)
    <b...@g...com>
    <p1ugl9$e1n$1@node1.news.atman.pl> <p24t1r$aah$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <p2517m$6in$1@news.icm.edu.pl>
    Subject: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 10:17:43 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Weź mi lepiej podaj swoje zużycie w strefie nocnej
    > i dziennej (oddzielnie) z ostatniego miesiąca i
    > jaką masz konkretnie grupę taryfową i operatora (i
    > sprzedawcę jeśli masz inną umowę niż kompleksową u
    > macierzystego operatora). Sprawdzimy czy bardziej
    > opłacalne dla Ciebie jest skorzystanie z grupy
    > taryfowej dwustrefowej czy jednostrefowej.

    1- go stycznia będę podawał odczyty liczników(żuzycie za grudzień) to przekopiuję co
    tam energa wyliczy.
    Bo ładnie wtedy podsumowują zużycie w droższej i tańszej
    Operator to Energa, taryfa g12W

    > Kiedyś robiłem badania na podstawie danych pewnego
    > operatora i wyszło mi, że około 30% odbiorców
    > korzystających z grupy taryfowej dwustrefowej
    > płaci drożej niż gdyby miało grupę taryfową
    > jednostrefową.

    Od kilku lat zużycie miesięczne energii u nas to ok 370kWh
    Wcześniej rachunki oscylowały w granicach 250zł, w maju 2017 przeszedłem na g12W i
    rachunki spadły poniżej 200zł
    Więc ewidentnie opłacała się mi ta zmiana
    Mam rozliczenia rzeczywiste, praktycznie co miesiąc 1go podaję odczyty do Energa