    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Inteligentny dom - ktoś robił jakie doświadczenia?
    Date: Mon, 1 Mar 2010 20:48:34 +0100

    wiadomości news:hmh2s9$4rt$1@news.onet.pl...

    > Sorry, ale ja chyba jestem jednak durny. Z trudem dobrnąłem do końca
    > czytania. Takie systemy to są chyba dedydowane dla ludzi cierpiących na
    > manię prześladowczą lub robiących szemrane interesy i potrzebujących jakiś
    > zabezpieczeń.

    Jakby Cię ktoś okradł to byś zmieniuł zdanie.

> [...]
    > Jak ktoś się boi to chodzi z ochroną, a nie robi z domu nie wiadomo jaką
    > twierdzę. To nie są systemy do powszechnego stosowania i tej wygody dalej
    > nie widzę. To co opisałeś to głównie zabezpieczanie, ochrona, monitoring,
    > odstraszanie, symulowanie obecności, etc., a jaka jest ta prawdziwa
    > wygoda? Że mi krany pozakręca i wyłączy prąd jak wyjdę z domu? Że będę
    > mógł z pracy podglądać żonę w domu czy nie ma kochanka? Że jak zrobię
    > sobie drinka, a żony nie ma w domu to system sam sprowadzi dziwki wedle
    > wcześniej zaprogramowanego wzoru? W kominku też napali?

    Ty może nie widzisz, ale wiele osób z tego korzysta.
    Taki system jest przezroczysty i nie wprowadza żadnych utrudnień osobom,
    które niewiele wiedzą na jego temat. Dla tych osób system pracuje w sposób
    normalny i nieutrudniający normalnej obsługi. Wiele tych funkcji odbywa się
    poza wiedzą domowników. Sterowanie oświetleniem nie jest funkcją ochrony,
    ale ułatwia życie.