  • Data: 2014-07-03 17:27:13
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 17:08, uzytkownik pisze:

    > W przestrzeni publicznej nie powinno być reklam, ani krzyży.
    > Niestety w tym kraju mohery potrafią postawić krzyż zarówno w
    > przestrzeni prywatnej jak i przestrzeni publicznej, a w razie sprzeciwu
    > podnoszą krzyk, że są dyskryminowani.
    > Uważam, ze w przestrzeni publicznej nie powinno być ani reklam, ani krzyży.

    No ale sa tez reklamy, a Ty widzisz tylko krzyze. :-)
    Co ten krzyz takiego zlego Ci zrobil?

    > Są szkoły prowadzone przez kler. Tam niech sobie wisi nawet tysiąc
    > krzyży na każdej ścianie i niech każda godzina lekcyjna rozpoczyna się
    > od różańca, ale ze szkół państwowych wypad.

    Wlasciwie tez uwazam, ze religii lepiej uczono przy kosciele. Ale Ty tak
    naprawde nie masz argumentow. Buntujesz sie przeciwko, tylko chyba nie
    bardzo wiesz dlaczego i po co?
    Tak naprawde w Twoim zyciu kosciol nie istnieje. Wogole Cie nie dotyka,
    a nosisz wobec niego dziwna nienawisc. Nie rozumiem tego.

    > Jak rozumiem jeżeli sąsiad będzie chciał otworzyć knajpę to wystarczy,
    > że wystawię przed dom chochoła i będę mu się codziennie kłaniał jako
    > wierny?
    > Widzisz teraz do jakiego absurdu prowadzi takie prawo?

    Najpier mowiles, ze zgoda ksiedza, teraz cos wysmiewasz. No nie wiem do
    jakiego absurdu akurat cos z kosciolem Ci sie potegocilo. A urzedy to
    nie absurd? Zapisali sobie takie prawo i tyle. Kosciol Ci zabrania pic piwo?

    > A jakie jest Twoje kryterium oceny kto jest idiotą, a kto nie?
    > Jak są innego wyznania niż Ty to są idiotami? :)

    Zaklinacze rzeczywistosci udajacych, ze sa bogami tak naprawde, bo maja
    chwilowo sprawcza moc zaprzeczac naturze. Takim jak Larwa w tej
    dyskusji, co nie potrafi wogole rozmawiac przelewajac jedynie wlasne
    frustracje. Wyznanie, plec, czy preferencje nie maja dla mnie zadnego
    znaczenia. Za to widze, ze niektorzy tu tzw. niewierzacy i przez to
    podobno bardziej tolerancyjni chetnie spaliliby mnie na stosie.

    Pozdro.. TK