    From: ikka <i...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Thu, 03 Jul 2014 18:35:29 +0200
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>
    <losklq$nks$1@node2.news.atman.pl> <lotljt$u2s$1@speranza.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl> <lp1ro0$15t$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1slp$b9n$1@usenet.news.interia.pl> <lp1ur2$jdb$1@node1.news.atman.pl>
    <lp36d5$6gf$1@usenet.news.interia.pl> <lp3mce$c0t$1@node1.news.atman.pl>
    <lp3rnj$m61$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 2014-07-03 17:09, Maniek4 pisze:

> [...]
    > A skoro tak, to niezaleznie z kim sie zwiaze jest ojcem i kropka. Tak
    > samo jak nikt nie ma prawa wybierac samotnemu ojcu baby, tak samo nikt
    > nie moze bronic zwiazania sie z facetem. Dla mnie moze i z psem.
    > Problem pojawia sie wtedy kiedy dwoch facetow uznanych za rodzine zechce
    > dziecko adoptowac. W imie ludzi chomoseksualnych za jakis czas pewnie
    > mnie zrobia jakims rodzicem a czy b. To nie mnie powinno sie
    > dostosowywac do zachowan w pewnym sensie nienormalnych (statystycznie
    > wylacznie), tylko chyba mniejszosc nawet nie do wiekszosci, a do natury.

    może powiem tak - nie jestem pewna, czy w domu dziecka dziecku będzie
    lepiej niż w domu pary homoseksualnej.

    > Nie. Ja o eurowizji.

    > Ze co?
    > Dzisiaj sa jeszcze jakies role?

    są, są :)

    > Moja zona tak jak ja jezdzi samochodem. Celowo ja jezdze gorszym, bo
    > lubie swoja zone i niech ma lepszy. Owszem gotuje obiady, ale chyba
    > tylko dlatego, ze jest pierwsza w domu. Jak ja jestem to ja gotuje. Nie
    > zarzynamy tez owiec. :-)

    > Nie musze znac sie na gender, zeby wiedziec iz w Hiszpanii i Francji nie
    > ma juz ojca i matki. Twoim zdaniem to dobry kierunek?

    > Znaczy komu nie pozwala?

    hegemonia kościoła jest w Polsce niezaprzeczalna.

    > Chodzisz do kosciola?

    oczywiście, że nie.

    > To znaczy z czym sie nie zgadzasz?

    w zasadzie łatwiej byłoby wymienić z czym się zgadzam :)

    > Kosciol to nie policja moralna. Domyslam sie, ze jednak do kosciola nie
    > chodzisz, a wiesz czego kosciol uczy?

    no wiem, czytałam wypowiedź arcybiszkopta nt. golgota picnic i mi się
    nie spodobała.

    > Czego dowodem jest brak krzyza przed palacem po smolensku?
    > Twoim zdaniem dobrze zrobili?

    nie znam aż tak historii tego krzyża, przypuszczam, że była to taka
    sama zbiorowa histeria jak z golgotą.

    > To ma byc ta tolerancjak niewierzacych i fanatyzm katolikow? Daj spokoj,
    > kupy sie nie trzyma.

    > Nie wiem co to jest golgota picnic. Nie wypowiem sie. Inni moze sie
    > podepna.

    > Jak to?
    > Chcesz zlikwidowac tecze razem z krzyzami? :-) Wiesz no gdyby tam stala
    > ze sto lat co najmniej to moze i bylaby jakims zabytkiem. A tak to
    > mozemy rozmawiac jak o kraweznikach przy drodze.
    > Ja juz pisalem, niech sobie te tecze stawiaja, tylko sa po prostu lepsze
    > na to miejsca.

    może i są. mnie bardziej nie podoba się palma na rondzie de Gaulle. i
    tak, nie podobają mi się wszędzie porozwieszane krzyże. strach się bać,
    co by było jakby biblia nie mówiła o ukrzyżowaniu tylko powieszeniu...

    > A taki, ze pomijasz celowo sens. Czemu nie postawili w innym miejscu,
    > gdzie nikogo by nie obchodzila? Skoro nie odnosisz sie do sprawy
    > zasadniczej to mozemy o piwie.

    nie potrafię ci odpowiedzieć, czemu akurat tam. tak samo można zapytać,
    czemu krzyż wisi akurat w sejmie? czemu nie wieszają go w miejscach,
    gdzie nikogo by nie obchodził?

    > A ta stalowa kratownica zwana tecza na tak malym placu wygoada po prostu
    > zalosnie. Chociaz mogli sie do estetyki przylozyc.

    co można równie dobrze powiedzieć o wielu dziełach sakralnych, od
    obrazów, poprzez pomniki jp2 po kościoły.

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.