    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 15 Jul 2014 15:15:10 -0700 (PDT)
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b92d06$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpciqv$mr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <53ba38e3$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpdj73$sj2$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bb1a77$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpfaph$j2k$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bcfbb4$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <53bdbfc9$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>
    <53c06ee9$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq07s7$uqq$1@node1.news.atman.pl>
    <53c45700$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq2pkp$if3$1@node2.news.atman.pl>
    <53c57bf4$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq449v$g6i$1@usenet.news.interia.pl> <lq44u3$5d7$7@dont-email.me>
    <lq46sq$m4f$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Jezioro
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 23:36:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja Ci powiem cos z autopsji. Czesto wcale nie chce mi sie. Stercze tam
    >
    > godzine czterdziesci (proboszcz lubi przesadzac na koniec :-( ),
    >
    > dzieciakow nie da sie utrzymac, slonce jak na Sacharze, a ja stercze.
    >
    > Wkurzam sie najbardziej na beznadziejnie przedluzajace sie ogloszenia po
    >
    > mszy. Ksieza miedzy mszami w niedziele maja chyba malo atrakcji, no ale
    >
    > mniejsza. No wiec ide tam i mi sie nie chce. Nie chce mi sie tak po
    >
    > ludzku, bo lepiej rozlozyc lezak i posiedziec. Ale z drugiej strony
    >
    > wiem, ze jak nie pojde to bede sie czul jak bym cos stracil. Wypadkowa

> [...]

    To o czym piszesz, z tą chęcią pójścia ma swoją naukową nazwę. Wdrukowanie się to
    nazywa. Kościół jest w tej dziedzinie bardzo dobry. Zwykłemu człowiekowi trudno
    wyobrazić że oni drukują nie tylko u dzieci. Bez problemu zerują ludzi w seminariach.
    A potem im wpisują co chcą. Ze starymi też doskonale sobie radzą. Kościół przez
    stosowanie socjotechnik, w nim wszystko co na pokaz jest socjotechniką, jest groźny.
    jedyna metoda uniknięcia zagrożenia to nie chodzenie do niego, nie uczestniczenie w
    obrzędach itp. Wierzyć można wszędzie. Najbardziej poszkodowani w kościele są księża.
    To mięso armatnie. Wyżsi urzędnicy działają według innych reguł. Przede wszystkim
    zbierają haki na podwładnych. Kadrze pasują homoseksualiści, pedofile bo mają ich w
    garści. Typowa metoda kija i marchewki.