  • Data: 2017-04-10 18:23:46
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 kwietnia 2017 17:31:39 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > I co Cię boli w tych wypowiedziach?
    > Pamiętasz do czego się odnosiła moja wypowiedź?
    > Do wypowiedzi Ergie, który opisywał, że kiedyś zajmował się usługami i
    > zapierdzialał cały dzień po budowach, a teraz pracuje w biurze i ma
    > więcej czasu.

    > Poza tym pisał, że to co robi (pomaga znajomym przy instalacjach) robi
    > nieodpłatnie jako hobby.
    >
    > To teraz przeczytaj całą moją wypowiedź i zastanów się jaki był sens
    > mojej wypowiedzi.
    > Poza tym etat nie wyklucza bycia pracownikiem i właścicielem w firmie.
> [...]

    poczekejcie chwiel, ide po następną porcje popcornu. Ale uzytkownik ja cie podziwiam
    ze ci sie chce z nimi przepychac. Podobnie jak z adamem, jakies jedno słówko niezbyt
    dobrze zrozumiane wystarczy do wielkich bojów.

    aha - tak po mojemu uzyszkdnik (przynajmniej na początku gdzie jeszcze sledzilmem)
    pisze z sensem

    b.