    From: "jh" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Koszenie z pradem czy bez?
    Date: Wed, 8 Jul 2009 10:13:37 +0200

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h31gus$gjh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Weź spalinową i zwróć uwagę aby miała w dolnej części wałka przekładnie
    > kątową a nie wygięcie wałka (pozwala to na koszenie ostów i innych "łąk
    > ekologicznych").
    > Co do mocy elektryków, to chińczykom nie przeszkada nic, aby napisać
    > dowolną liczbe kilowatów;-) vide radia 500W.
    > Miałem już 3 podkaszarki elektryczne i wszystkie poszły do śmietnika a
    > spalinowa Makita, jak chodziła, tak chodzi.

    Co do mocy, patrzyłem na te niby niemieckie...

    OK. Czuje się prawie przekonany do spalinowej, choć hałas mnie nieco
    przeraża, cóż trzeba zanabyć słuchawki. Rozumiem, że ma być z tarczą, jak
    napisałeś - z przekładnią kątową. Coś istotnego jeszcze? Jakaś minimalna
    moc? Budżet na to mam niewielki, zdecydowanie poniżej 1000 zł, i to im dalej
    od tego 1000 zł tym lepiej. Niestety wykończanie domku, to wykończanie
    siebie finansowo :(

    Jacek