  • Data: 2009-01-20 19:07:26
    Temat: Re: Koszt ogrzania domu na przełomie roku
    Od: "Witek" <q...@p...nospam..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gl2dg8$kqa$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam !
    >
    > Drugi w karierze domu sezon grzewczy (pierwszy pełny), okres od 15.12.2008
    > do 14.01.2009, okolice Trójmiasta (wyżyna, tzw. "wypizdowo" - jak u mnie
    > porządnie wieje to wiem, że w gdzie indziej wieje mniej), skrajny dom
    > 150m2 w zabudowie szeregowej. Zużycie gazu ziemnego za ten miesiąc
    > (ogrzewanie i c.w.u.) wyniosło 178m3, wewnętrzna temperatura średnia w tym
    > okresie 22 stopnia. Koszt na fakturze za ten okres to 349,73 zł brutto.
    >
    > Dużo to, mało ? Oceńcie proszę, bo nie wiem czy mam się cieszyć czy
    > płakać.

    Taniocha

    15.12.2008 - 12.01.2009, Kamienica z cegły w centrum Lublina, ocieplona w
    tym roku styropianem 10 cm,
    mieszkanie 70 m2 o wysokości 3,10 ze scianą szczytową, wiatr prawie nie
    wieje, gduż gesta zabudowa jak tow śródmiesciu, temperatura 19 C dzień 18 C
    noc, woda grzana również gazem - rachunek 295 zł ;)
    Tak więc ciesz się :D
    pzdr