  • Data: 2011-08-21 14:26:48
    Temat: Re: Krotno?ć wymiany powietrza
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    news:j2qvpd$74d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomo?ci

    > Zwroc uwage, ze temat zaczal sie od nie czyszczenia, nie zostawienia
    > rewizji i ogolnie braku mozliwosci wyczyszczenia. Jezeli masz taka
    > mozliwosc, to temat Ciebie nie dotyczy.

    Uwazam, ze problem czyszczenia systemu rozprowadzajacego powietrze i
    wyczystek jest sztucznie wykreowany i nie powinien stanowic wiekszego
    zagrozenia niz np.DGP z komika. Zarekuperatorem wszystko jest suche i
    czyste. Zreszta po roku uzywania wymiennik byl czysty, prawie jak nowy i nie
    wymagal czyszczenia.

    W reku sam wymiennik jest do umycia a GWC umyc to jest ponoc zabawa ale jest
    rewizja i latwo sie tam dostac z wezem. Planuje to zrobic w nastepnym roku
    wraz z tymi co mi to wszystko skladali.