  • Data: 2011-08-21 12:45:31
    Temat: Re: Krotność wymiany powietrza
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    news:j2qqm8$kgk$1@news.onet.pl...

    > Owszem, tylko zauważ, że kanały wentylacji grawitacyjnej po pierwsze
    > przede wszystkim mają funkcję wywiewną - bez znaczenia jej zabrudzenie
    > :-), a po drugie, nawet jak coś z kratki wieje do pomieszczeń, to jest to
    > bardzo niewielka część powietrza potrzebnego do normalnego funkcjonowania
    > w domu.
    >
    > W WM natomiast z założenia, całe powietrze wdychane przez mieszkańców
    > przechodzi przez te... zakurzone dość mocno rury :-).
    >
    > Jeżeli dla kogoś to jest bez znaczenia, to nie mam pytań. Jednak na pewno
    > nie jest to rozwiązanie antyalergiczne :-/

> [...]

    To zaczyna już być mało zabawne.

    Na jakiej podstawie oceniasz że powietrze z WG jest bezpieczniejsze niż z
    WM? Bo twoje jest nie filtrowane i przechodzi przez wszystkie możliwe szpary
    a w tym i z kibla po użyciu? Jeśli się nie mylę to wszystkie nowo budowane
    biurowce, szkoły ba nawet szpitale muszą być wyposażone w WM. I jakoś nikt a
    w tym i Sanepid nie ma takich obiekcji do WM.

    U mnie powietrze przechodzi przez atestowane rury i kanał a po drodze ma do
    przejścia 2 filtry. A u ciebie?

    Moje kanały będą średnio raz na 5 lat czyszczone a GWC myty. A Twoje kanały
    kiedy będziesz czyścił? Tyko nie mów że cofki są sporadyczne bo wszyscy tego
    doświadczamy lub doświadczaliśmy.

    Większość negatywnych tu wypowiedzi wydaje się być na zasadzie 'nie mam to
    krytykuje'