  • Data: 2011-08-21 13:02:04
    Temat: Re: Krotność wymiany powietrza
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik nacocito napisał:

    > Większość negatywnych tu wypowiedzi wydaje się być na zasadzie 'nie mam
    > to krytykuje'

    Hehe... :-)

    W pewnym sensie tak..., ale:

    Nie mam bo krytykowałem i miałem obiekcje już przed rozpoczęciem budowy.
    Mnie ta went mechaniczna nie przekonywała ani te cztery lata temu, kiedy
    zapadały kluczowe decyzje odnośnie mojej budowy, ani teraz, kiedy tego
    wynalazku w nowym domu nie mam.

    Jestem w tej dobrej sytuacji, że jak chcę świeżego powietrza, to
    otwieram okna i... jest.

    W centrum dużej aglomeracji, to może i ma sens pod warunkiem cyklicznego
    gruntownego czyszczenia całego układu.

    A co do biurowców... Po latach użytkowania WM i klimatyzacji okazało
    się, że nie jest to sprawa całkiem obojętna dla ludzkiego zdrowia. Co
    się okaże w przypadku masowo instalowanych instalacji WM w domach
    jednorodzinnych...? Obaczym za jakieś 30 lat :-).

    pozdrawiam
    Robert G.