  • Data: 2010-07-09 08:22:58
    Temat: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lip, 10:11, krzysiek <a...@m...net> wrote:

    > możesz coś więcej napisać o tym odzyskaniu 15% vatu w US?
    > Jak robię remont, to mogę coś odliczyć w rocznym picie?

    http://www.google.pl/#hl=pl&q=odzyskanie+roznicy+vat
    +remont&fp=11853d8e80f22887

    To nie jest rozliczane w PITach - skladasz zupelnie osobny formularz
    VZM (mozesz to zrobic tylko raz w roku) i do 6 m-cy US zwraca roznice
    w VAT. Ja w "pierwszym rzucie" dostalem ponad 13k pln, teraz szykuje
    sie na drugi - powinienem dostac te ~8k pln :) Ja buduje, wiec nie
    wiem jak to z remontem - ale na 99% sie tez da.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.