    From: M <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Miedziana rurka do gazu
    Date: Fri, 21 May 2010 00:40:33 +0200

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie tego nie rozumieją. Widzą tylko i wyłącznie kwotę - nic poza tym
    > Ja od jakiegoś czasu zacząłem robić inaczej. W przypadku klientów
    > indywidualnych podaję cenę za całość, zawierającą materiał i robociznę
    > przy czym nie rozdzielam tego. Po prostu mówię klientowi że to będzie
    > kosztowało tyle i tyle za całość.

    Branie wykonawcy z jego materiałem i ceną sumaryczną jest wygodne.
    Niestety dużo zależy od tego, jakie to są prace. Bo wykonawcy też
    potrafią oszczędzać - np. jak zabraknie im gładzi, to zeskrobią ze
    ściany i zmieszają ze świeżo rozrobioną.

    A gwarancja - hmm, jest taka opcja w telefonie komórkowym - odrzuć
    połączenie.

    M.