  • Data: 2019-07-27 11:30:39
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 26 Jul 2019 16:23:57 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Ma znacznie wyższą, niż potrzeba przy nowoczesnym ogrzewaniu domu.
    > Wystarcza też do grzania wody użytkowej.

    Na wylocie ma. Na dolocie u klienta już mieć nie będzie. A nawet jeśli by
    się jakimś cudem udało utrzymać temperaturę do klienta, to nie ma do tego
    infrastruktury, bo w istniejącą się wpiąć nie może (bo ma za niską
    temperaturę).

    > Do skoku na kasę, czyli do produkcji prądu faktycznie
    > się nie nadaje -- ale o tym ojciec inwestor był uprzedzony.

    Skok na kasę to dyrektuś już zrobił, dzięki swoim kolegom z rządu.

    > Argumentu o absurdalności inwestowania w nowe technologie
    > jakoś nie kupuję. (Nie, nie jestm fanem Rydzyka.)

    Taaaa, a jeszcze niedawno pisałeś że dotacje w nowe technologie to głupota.
    A tu raptem przyklaskujesz ODDAWANIE kupy kasy jakiemuś oszołomowi, co
    zmiast się zająć posługą postanowił być przedsiębiorcą jeżdżącym furami za
    500 tys. plus.

    > W takim razie nic nie jest. Liberum veto -- skoro tak
    > rozmawiamy, będę z tej złotej wolności korzystał.

    No przecież sam tak zacząłeś rozmawiać...

    > No to fajnie, jeśli tak, to się nie wtrącam w zakupy.
    > Hola, hola! Skoro robią za swoje, to robią to co oni uważają,
    > a nie to samo, co kto inny uznał za dobre.

    Czytaj ze zrozumieniem, napisałem wyraźnie że chciałbym aby po (ich
    własnej) analizie nikt ich nie musiał dotować.

    > W sumie mała róznica, czy ktoś smrodzi osobiście, czy per procura.
    > Jednak do tych pierwszych szacunek mam większy. Za odwagę.

    Jest ogromna różnica -- ale nadal widze nie chcesz tego pojąć. Podobnie jak
    większość u nas.

    --
    Pozdor
    Myjk