  • Data: 2019-07-27 12:27:52
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 26 Jul 2019 05:40:48 -0700 (PDT), WS

    > hm... to wpisz sobie w google maps np. moje osiedle (Podwawelskie
    > Krakow) i poogldaj foty Sa to blokowiska z lat 70dziesiatych, nie bylo
    > tam ani jednego garazu (troche blaszakow ludzie pobudowali,czesto bez
    > pradu, ale praktycznie juz poznikaly - deweloperzy wykupili dzialki i
    > zastawili nowymi blokami). 90% samochodow stoi przed blokami, prad mozna
    > podpiac przedluzaczem przez okno ;)

    90% stoi pod blokiem, a jaki to jest procent ilości mieszkańców, a jaki
    procent tych mieszkańców jeździ w ogóle do pracy samochodem bo jest
    szybciej i taniej niż KM?

    > Prawda jest taka, ze panstwo utrzymuja ludzie zarabiajacy w okolicach
    > sredniej krajowej i doplacaja do najbogatszych (ktorzy "kombunuja"/czy
    > tez korzystaja z mozliwosci na dotacjach, samozatrudnieniach itp), no i
    > do najbiedniejszych (ale raczej maly procet kasy na nich idzie)

    Najwiecej klasa średnia (tych uznać można za bogatych) właśnie dopłaca do
    najbiedniejszych a nie do NAJbogatszych.

    --
    Pozdor
    Myjk