  • Data: 2019-07-27 16:30:54
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 lipca 2019 11:21:02 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 26 Jul 2019 04:58:43 -0700 (PDT), Budyń

    > Pytałem o realną wartość "okradzenia", literalnie kto i ile sobie do
    > prywatnej kieszeni z tego napchał.

    jesli ktos twoje hipotetyczne 100zł spali to masz niewątpliwą stratę na nikt do
    kieszeni niczego nie zabrał.
    Platforma manewrując z ofe zabezpieczła sie bo niebezpiecznie zblizyła sie do granicy
    progów ostrożnosciowych.

    > I nadal korzystają, tylko inne misie... Tylko jakoś tego niestety nie
    > widzisz, bo kiełbasa Ci skutecznie widok przesłania. :P

    tobie nie przesłania, dlatego tez poprosilem o obiektywną opinię. Dostałem jakies
    slogany. A jesli mozesz -to daj.

    > Ja wiem że takie instytucje jak trybunał, sądy najwyższe czy nawet zwykłe
    > sądy "lemingozy" nie interesują -- także trudno będzie rzetelnie
    > "oświecać". No ale możesz podyskutować z faktem że miało być lepiej i
    > szybciej, a jest gorzej i wolniej.

    oczywiscie ze w sprawie sądów nie miało być "szybciej blebleble na uzytek tv" tylko
    chodziło o wymianę kadr tak aby władza sędziowska nie mogła blokować rządu po
    partyjnej linii.

    > To jest właśnie ta prawacka tolerancja?

    to jest zdrowy rozsądek

    > Ci rodzice którzy oddadzą je do domów dziecka albo wrzucą do śmietnika po
    > urodzeniu (bo ich nie chcą!)? 500 plus tu gucio zmienia.

    to co - w zamian mamy sie zgodzic na mordowanie przed urodzeniem? Se tak głosuj, mnie
    na to sumienie nie pozwala. Mimo ze patologie jak wspomniales sie zdarzają.

    > "Wy" z pewnością nie jesteście.

    tobie sie myli tolerancja z promocją. Promocji nie chcemy.
    Różnica miedzy homo a hetero jest jedynie taka ze sex sei uprawia wg swej płci. A
    normalnie seksu sie nie uprawia publicznie to wlasciwie nie powinno miec znaczenia
    homo czy hetero.
    Pary hetero są extra chronione bo tylko one mogą mieć dzieci, to znów zdrowy rozsądek
    bo demografia to sprawa istotna.
    Wobec tego o co walczą ideolo? nie o swoje prawa tylko o kompletne rozpieprzenie
    zastanego społeczenstwa, kolejna wojna ieologiczna - marksizmowi nie chodziło o prawa
    robotników, a lgbt wcale nie chodzi o homo.

    > Naukowo jest udowodnione że nie da się z homo zrobić hetero, tak samo jak

    jesli naukowcy biorą pieniądze, bądz podlegają ideologicznym naciskom to juz nic nie
    jest "naukowe". Kiedyś ekipa poierająca juz nie pamietam, aborcje lub eutanazje,
    musiałbym siegnąć do źródeł, napisała coś takiego: w rama naszego programu mamy
    równiez spore pieniaze na etyków. Chcesz zgadnąć że opinie etyków będą dla tej ekipy
    pozytywne?

    Zatem dajmy spoków homo, ja mam swoje zdanie, ty swoje.
    Swoje zmienisz gdy twoje dzieci/wnuki w przedszkolu będą się uczyły masturbacji. Tyle
    ze będzie juz za późno.

    > To że ludzie w końcu są należycie "diagnozowani" nie oznacza wzrostu
    > zachorowań.

    jesli dzieciom zaczniesz opowiadac ze mogą żyć jak kotki to część z nich to wybierze.
    Nie dlatego ze zostali należycie zdiagnozowani tylko skrzywdzeni.

    b.