  • Data: 2019-07-27 16:47:24
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    [...inteligentne sieci ze zmienną opłatą za energię...]
    > Tylko to nie dotyczy Polski, gdzie czego się nie zrobi wszędzie
    > ludzie wietrzą spiski na ich niekorzyść.

    No tak, *inni* wietrzą spiski, więc *my* na wszeki wypadek nic nie
    róbmy. To najwyższa forma manii spiskowej -- wiara w to, że wszyscy
    spiskują.

    W Rosji większość pytanych mówi, że "demokracja to dobry system,
    ale u nas w Rosji to się nie może przyjąć". U nas też są tacy --
    nic nie zmieniajmy na lepsze, niech sobie eksperymentują gdzieś
    na zachodzie, my wolimy po staremu, bo już się nauczyliśmy robić
    drobne geszefciki w tym systemie.

    > Tobie obecny system nie pasuje i pomstujesz, bo grzejesz gazem...

    Raczej odwrotnie. Gdyby system indywidualnego zakupu energii
    elektrycznej był lepszy, to *być może* zamiast gazu wybrałbym
    prąd.

    Jarek

    --
    W innych krajach nazywają to weltszmercem
    i tabletki na to różne muszą brać.