  • Data: 2015-06-23 13:57:21
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-23 o 12:37, Ergie pisze:
    > Taka prawda. Jak ktoś pracuje za 4-5 zł za godzinę to znaczy że za tyle
    > chce. W byle markecie na kasie można dostać 2 tys. na rękę miesięcznie,
    > a wymagania zerowe i chętnych brak - owszem praca trochę bardziej
    > wymagająca niż robienie frytek, ale coś za coś.

    Osobiście nigdy tego nie zrozumiem. I nie dlatego, że mi się w d*pie
    poprzewracało od dobrobytu tylko dlatego, że uważam, że jest pewien próg
    wynagrodzenia, który już urąga godności pracownika i najzwyczajniej nie
    warto się z tej kanapy ruszać za tyle. Przecież to jest już mocno
    poniżej żenującej minimalnej krajowej, a i czort wie czy zasiłek dla
    bezrobotnych wtedy bardziej się nie będzie opłacać...

    > Kiedyś GUS robił badania na temat "wymarzonej" pracy (nie umiem teraz
    > znaleźć linka), ale pamiętam że średnio ankieterzy odpowiadali że
    > chętnie pracowali by nawet za 20% mniej ale bez odpowiedzialności.

    Z drugiej strony masz teorie motywacji różne, gdzie niezmiennie jako
    motywujące jest danie pracownikowi większej odpowiedzialności i z moich
    obserwacji rzeczywiście to często działa. Nawet na takich, którzy
    pierwotnie mieli zawsze wszystko w pompie i tylko chcieli odbębnić swoje
    i pójść do domu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /