  • Data: 2015-06-23 13:20:53
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 12:04:55 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Patriotyzm to między innymi troska o kraj - zrobienie warchoła wicepremierem
    > nie jest patriotyczne.

    to jest teza a nie dowód - dleczegozby warchol nie moglby byc teoretycznie dobrym
    przywodca? Nie pisze o lepperze tylko ogolnie. Jakis dowod poprosze.
    Dobrym przywodca bedzie ten kto bedzie dbal o polska racje stanu niezaleznie od tego
    czy bedzie umial poprawnie trymac widelec lub publicznie rzucal miesem.

    > Tak może powiedzieć tylko ktoś bez honoru. Człowiek honoru poniżej pewnego
    > poziomu się nie zniża.

    ty sobie poczytaj o honorze w kontekscie XX wojny swiatowej jak to nasi (a konkretnie
    beck) honor trzymali i doprowadzilo nas to do katastrofy.
    No i dalej konkretnie - co mial zrobic wtedy pis - w imie honoru rozumianego po
    twojemu oddac wladze tej mafii? Obled....

    > ROTFL Jakiego przestępcy???
    > Teraz to autentycznie mi Cię żal. Poczytaj, poszukaj i przeproś za
    > szkalowanie niewinnego człowieka.

    nie za bardzo wiem jakiego honoru sie uzywa zeby niewinnym nazwywac faceta z wyrokiem
    wiezienia, pewnie tym samym wg ktorego kiszczak byl czlowiekiem honoru, a jaruzelski
    godnym pochówku w alei zaluzonych.

    > Dla porządku ruch "ultras" który przygotowuje oprawy to inna grupa kibiców
    > niż chuligani którzy się biją z policją.

    no to dlaczego zakladasz ze pis popiera bijacych sie a nie tych z bannerami? Bo pis
    jest zły?

    > Nie mój poziom od pierwszego akapitu szkalującego Szymborską zaczynając
    > poprzez idiotyczne nie rozróżnianie twórczości od twórcy.

    zatem laskawie dopuscisz do opinii o twórcy (nie przejmujac sie na razie
    tworczoscią)? Nie, bo to pisizm?

    > To może i Mickiewicza nazwać anty-Polakiem bo napisał:

    Nic nie wiem aby mickiewicz czy kochanowski kolaborowal z wrogami polski.

    > Jak mam do wyboru Kukiza o którym niewiele wiem i Kaczyńskiego o którym wiem
    > że nie jest patriotą to prędzej zagłosuję na Kukiza niż na Kaczyńskiego -
    > proste. A może pojawi się jeszcze ktoś...

    widzisz, ja i kukizie i w kaczynskim widze ludzi dla ktorych dobro ojczyzny jest
    wazne. Ba, moze nawet i w niektorych platformersach, moze maja inny pomysl ale dalecy
    sa od zdrady.
    Opinii o doktorze G, wbrew faktom, kazesz sie wstydzic - a opinie o kaczynskim
    wyciagasz na podstawie jawnie stronniczych i wrogich mu mediow. Slabo... Wstydz sie
    :)

    b.