  • Data: 2013-03-28 21:18:52
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-26 11:44, masti pisze:

    > ja nie twierdzę, w przeciwieństwie do Ciebie, że wiem. Ja pokazuję
    > wątpliwości i pyatm Cię o uzasadnienie, którego nie potrafisz przedstawić.

    Może zadaj jedno proste pytanie.

    > To kto tu świeci ignorancją?

    Ty. ROTFL: weź słownik i przeczytaj co to jest antropomorfizm

    > nie jesteś w stanie pokazać jakichkolwiek argumentów na antropomorfizm
    > ocieplenia. Wziąłeś malutki kawałek historii i mimo tego nie jesteś w
    > stanie pokazać żadnego modelu, którego wyniki pokrywałyby się z
    > rzeczywistością. Znaczy to, że jest to tylko bardzo naciągana teoria
    > służąca wyciagnięciu kasy. Zaprzecz temu dowodem naukowym.

    OK. Tutaj wykład na temat przewidywań klimatologów

    http://www.youtube.com/watch?v=RICBu_P8JWI

    Niecała godzina.

    I jeszcze jedno. Kasa nie świadczy o tym, że teoria naukowa jest
    prawdziwa. Z punktu widzenia fizyki nie ma to znaczenia. Nawet jeśli na
    jakimś prawie fizycznym ktoś zrobiłby miliony nie byłoby to naukowo
    żadnym argumentem za lub przeciw.

    Dopóki tego nie zrozumiesz, dopóty będzie dawał się dymać przez złotoustych.

    M.