eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Date: Sun, 6 Jan 2013 23:51:09 +0100
    rs.pl>
    <kc4hu9$3bu$1@news.task.gda.pl><kc66ts$it2$1@node2.news.atman.pl><f92409a
    f-c1fb-4a00-8ec5-722656abb4ef@googlegroups.com><kc6edk$nje$...@n...news.a
    tman.pl><a...@g...com><kc6sb2$i3
    m$1@dont-email.me>
    <kc7kfh$11s5$1@news2.ipartners.pl><kc7lak$1265$1@news2.ipartners.pl>
    <kc7oac$rrl$6@dont-email.me><kc9l2g$2375$1@news2.ipartners.pl>
    <kcbsr2$r95$3@dont-email.me> <kcc9mj$aa0$1@news2.ipartners.pl>
    <kccghp$h2s$1@news.task.gda.pl> <kcco51$h4b$1@news2.ipartners.pl>
    <kccp4i$clb$1@news.task.gda.pl> <kccqco$i9e$1@news2.ipartners.pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:kccqco$i9e$1@news2.ipartners.pl...

    > Bo ten sam fiut wart był 3x więcej, skoro w cenie 3x wyższej można go było
    > kupić w eksporcie za granicą.

    No ale sprzedawal sie na pniu w cenie eksportowej na rodzimym rynku. Ale
    nie, cena ma byc urzedowa i nikt nie kupi poza przydzialem. A mozna bylo
    postawic trzy fabryki i sprzedawac trzy razy drozej dajac ludziom realna
    prace, a nie wyimaginowana.

    > Ja uważam że okres po Gierku nie był z winy Gierka tylko ludzi którzy
    > zaczęli strajkować bo cukier zdrożał o 20gr oraz cwaniaków partyjnych w
    > rządzie którzy po prostu Gierkowi świnie podkładali.

    Piszac o strajkach nie mozesz zapominac o calej otoczce zycia. Tamte czasy
    nie mialy wiele z ekonomia wspolnego i trudno to tak rozpatrywac. Mozemy na
    dzis wskazac bledy i przyczyny upadku, ale to tylko analiza bezwzglednych
    liczb. Poza nimi bylo jeszcze ciekawiej.

    > Maniek. Nie ważne! To nie jest tematem dyskusji!
    > Dyskutujemy o tym _ile_wybudowano_ Z dużym prawdopodobieństwem, gdyby nie
    > solidarność, mógł być w Polsce i w całej RWPG podobny scenariusz jak w
    > Chinach.
    > No tak... W Chinach nie ma UE i pejsatych w rządzie.

    Ja podalem tylko przyczyny dlaczego to nie mialo prawa przetrwac. Nie da sie
    ciagle dotowac trupa bez fundamentow. Gdyby fundamenty byly to nie byloby
    strajkow, biedy i pustych polek o ktorych mimo niby dobrobytu zapominamy.

    > No i mamy zamienniki, czyli akcyza, opłaty za wywóz śmieci, opłaty za
    > koncesje, notarialne, architektoniczne, geodetów i mnóstwo mnóstwo innych
    > na których wartość nie masz żadnego wpływu i nie możesz sobie powiedzieć
    > "dziękuję kupię u konkurencji bo taniej"

    Ale ja nie mowie, ze to mi sie podoba. Nie mniej jednak, mimo ze jest jak
    jest to nie odwaze sie stawiac kontry w postaci Gierka odnowiciela.

    Pozdro.. TK