    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 11 Jan 2015 03:45:34 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nowy świecki zwyczaj - karykatury Mahometa
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 09:25:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    przez Ciebie temacie. To grupa dyskusyjna. Tutaj nie ma moderatorów.

    > A Ty do kogo kierowałeś swój postulat?
    > Do moderatora czy admina? Z całą pewnością nie był skierowany do mnie,
    > lecz do kogoś innego, kto mógłby mieć siłę sprawczą, aby mnie stąd
    > wypierdolić.
    > Zdradź któż to taki?

    Nie złość się, pojechałeś za bardzo po bandzie. To że inni w winnym temacie nie są
    lepsi od Ciebie nie znaczy że tak być powinno. Oni popełnili jakiś błąd i go ciągną.
    Jak byś się podłączył pod tamten temat to nikt by złego słowa nie powiedział. Co
    jakiś czas powstaje śmieciowy temat i każdy kto chce może dowolną ilość żółci
    wyrzygać. Więcej takich jawnych tematów jak Twój i przyjdzie tu kurwan i zasra grupę
    swoim nacjonalizmem.