  • Data: 2011-09-19 15:39:22
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 17:25, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:

    > czy to b d w arkuszu czy naprawd s a takie r nice?

    To na pewno blad. Ocieplenie dolem wbrew pozorom nie ma AZ takiego
    znaczenia. Nie bardzo moge to na moim domku w OZC przetestowac bo ja
    mam lekko dogrzewane piwnice ktore sa doskonalym "buforem" dla
    parteru, a zwiekszenie/zmniejszenie izolacji posadzki w piwnicy nie da
    u mnie na pewno takich roznic - bo zapotrzebowanie na ogrzewanie
    piwnic jest z 4-5 razy nizsze niz parteru.
    pozdr.

    --
    Adam