  • Data: 2013-04-03 11:05:37
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > a co to za gówniane okna... :)

    > może trzeba dać okna wg współczesnych standardów a nie jak w koszarach...

    A co to są współczesne standardy? Mam okna na różnych wysokościach w
    zależności od przeznaczenie pomieszczenia.

    > 20 cm+40+50 to jest 110cm...

    Nie wiem dlaczego zaczynasz od 20cm. 10 to zalecane minimum aby grzejnik nie
    podciągał kurzu. U siebie mam 15cm

    > zwykle parapety sa góra na 90 cm a często niżej.

    Załóżmy że będzie to Twoje 90 więc mamy:
    15 + 40 + 35 uważasz że to jest estetyczniejsze niż 15 + 60 + 15?

    No i z tym "często niżej" to trochę przesadziłeś. Minimum zgodne z
    rozporządzeniem to 85cm (oprócz parteru, balkonów itp.).

    Pozdrawiam
    Ergie