  • Data: 2013-04-05 12:32:17
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czy ja twierdzę, że ich nie ma?

    No twierdziłeś że podłogówka przestanie oddawać ciepło, więc skoro go nie
    oddaje to skąd wahania?

    > To Ty starasz się wmówić mi twierdzenia, że świat jest zero-jedynkowy.
    > Ja twierdzę, że wahania temperatur związane z nasłonecznieniem będą
    > mniejsze przy podłogówce niż przy grzejnikach i proszę nie wmawiaj mi
    > tego, co Tobie się wydaje, a skoro uważasz, że te wahania będą mniejsze
    > przy grzejnikach to spróbuj "przedstawić siłę argumentów, a nie argumenty
    > siły".

    Napisałem Ci już dawno temu - ilość zgromadzonej energii w grzejnikach jest
    mniejsza niż w podłogówce. Na co Ty stwierdziłeś że podłoga przestanie
    oddawać tę energię mimo różnicy temperatur. Na to nie mam żadnego argumentu
    bo to wykracza poza fizykę jaką znam. Skoro uważasz, że prawa fizyki nie
    obowiązują podłogówki to Ty powinieneś to udowodnić... i zgłosić się po
    nagrodę Nobla.

    > Ja napisałem o natychmiastowej reakcji podłogówki na dodatkowe ciepło, a
    > Ty starasz się mi wmówić, że ja twierdzę, że 2T (coby to T miało znaczyć -
    > możliwe, że chodziło Ci o jednostkę tona, ale w tym przypadku powinno być
    > małe "t") nagle ostygnie.

    Skoro nie ostygnie to będzie dalej oddawać energię do pomieszczenia.

    > Twoja odpowiedż:
    > "Znaczy się twierdzisz że 2T betonu nagle ostygnie i przestanie oddawać
    > ciepło?"

    > Czy naprawdę nie odróżniasz zdań "reagowała natychmiast" oraz "przestanie
    > oddawać ciepło"?

    Jeśli nie ostygnie to będzie nadal oddawać ciepło.

    > Teraz znowu wmawiasz mi twierdzenia, że po wzroście temperatury wewnątrz o
    > 1 stopień, podłogówka się wyłączy, a ja napisałem, że spadnie moc grzewcza
    > podłogówki o 50%

    Widzisz czyli jednak spadnie moc, ale ciepło będzie dalej oddawać - to coś
    zupełnie innego niż kilka postów wcześniej :-) Cały ten pod wątek zaczął się
    od Twojej bzdury:

    [cyt]
    > Tak
    [koniec cyt]

    > Świetnie Cię podsumował Marek stwierdzając, że uprawiasz sofistykę i ja z
    > tym się w pełni zgadzam.

    Nazywaj sobie to jak chcesz ale w archiwum jest Twoje potwierdzenie pytania
    że podłogówka przestanie oddawać ciepło jak wyżej :-)

    Pozdrawiam
    Ergie