  • Data: 2013-04-03 13:18:37
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mam wielu znajomych Niemiaszków, kilku w trakcie budowy. Żaden nie
    >postępuje jak napisałeś, każdy po godzinach zasuwa i opędza różne

    Nie znam rynku Niemieckiego i nie ma zakazu samemu budowania , jednakże w
    wielu krajach działa mnóstwo deweloperów i mnóstwo ludzi korzysta z ich
    usług , także w Polsce ...
    W wielu krajach większość domów budują deweloperzy , najlepiej to obrazuje
    rynek amerykański gdzie powstają gigantyczne osiedla domków deweloperskich

    Naprawdę większości ludziom nie chce się doktoryzować w budownictwie i
    poznawać wszystkiego , tak samo jak ludzie sie nie doktoryzują kupując inne
    produkty.
    W wielu krajach dom to taki sam produkt jak np. samochód.