  • Data: 2009-01-08 23:04:48
    Temat: Re: Ogrzewanie podlogowe Rehau
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gk5g9g$5ue$1@news3.onet...
    > w sumie wybierz najtańszą markową rurę. W przypadku domu to, że to jest
    > rehau nie ma znaczenia, Oni są dobrzy w projektowaniu systemów z dolnymi
    > rozdzielaczami i samo-odpowietrzeniem, robiłęm takie ogrzewanie w UJ w
    > Krakowie na dziedzińcach. Liczą tak że układ bez regulacji ma w każdej
    > pętli podobne opory, i optymalną dla samoodpowietrzenia prędkość
    > przepływu.
    >
    > W domku przy rodzielaczach powyżej podłgówki nie ma to znaczenia.

    Czyli mam rozumiec, ze uwazasz, ze to i tak bedzie zalane betonem, wiec
    niewazne co tam jest?
    A czy to sie jakos psuje, peka, przecieka i np. w Rehau jest to lepiej
    rozwiazane niz w innych? A tlen dostajacy sie do instalacji -- to jest
    istotne?

    > acha sugeruę zakup rozdzielaczy z przepływowskazami, przydają sie przy
    > regulacji podłgoówki do projektu.

    Ja chce miec gotowa, dzialajaca instalacje, przy ktorej osobiscie nic nie
    bede robil, wiec moze wykonawca to w trakcie pracy okresli, natomiast wazne
    dla mnie jest automatyczne sterowanie termostatyczne z mozliwoscia
    okreslania przedzialow czasowych, kiedy ma grzac a kiedy nie i to chce
    zrobic od razu.
    Czy przy takich zalozeniach potrzebuje przeplywowskazy?

    > Rura AluPex z wkładką aluminiową wygodniej sie ukłąd, zaś rura z powłoką
    > dyfuzycjną jest tańsza.

    Wykonawca proponuje rury z powloka antydyfuzyjna.

    > Ważne aby instalator przestrzegał zasad prowadzenia rur przez dylatacjie.
    > (rura powinna być po 20 cm w obie strony w otulinie z pianki.

    Mam do czlowieka zaufanie :).