    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    <s...@f...lasek.waw.pl> <q1ddk3amwwn3$.dlg@myjk.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ut7etiv3mp0e$.dlg@myjk.org>
    <qgbnk3$ji0$1$Jacek@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Tue, 16 Jul 2019 00:19:04 +0200

    Pan Tomasz Gorbaczuk (po trzykroć) napisał:

    > Dokładnie tak jest - pełna zgoda.
    > Dla mnie 40k na basen to była rozrzutność i się nie zdecydowałem.
    > Ale pracuję z takimi, którzy w miesiącu mają 25k podstawy i 40-50k
    > prowizji od "targetu". Dla takiego basen za 40k to bida wersja
    > i wiocha.

    Jeśli tak, to oni sami są wiocha -- skoro uważają, że wydanie na basen
    swoich trzy- albo czterotygodniowych dochodów to jest "za tanio".
    Ja bym dał na taką przyjemność najwyżej połowę tygodniowych zarobków,
    ale na szczęście mnie to nie kręci i nie muszę. Choć przecież starczy.

    > Każdemu wg potrzeb i możliwości. Nic mi do tego.

    Czyli jak ktoś ma kasę i może, to trzeba złoić łosia? Z moich obserwacji
    wynika, że jeśli ktoś potrafi zarobić duże pieniądze (prowizji od targetu
    nie uważam za "zarabianie"), to nie lubi tak bez sensu tej kasy trwonić.
    Stąd tak mało basenów przy polskich domach (no, chyba że jakiś fanatyk
    codziennego rannego pływania).

    Jarek

    --
    I przedziału mącił ciszę szept ochrypły i skupiony,
    a tekst był następujący: słuchaj Maniek,