  • Data: 2019-07-16 11:52:34
    Temat: Re: "Ogrzewanie" wody w basenie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete napisał:

    > w II taryfie nie jest zła.

    Druga taryfa do grzania basenu? No chyba że ktoś nastawia
    się na kąpiele o wschodzie słońca. Woda w takim basenie
    stygnie jak zupa na talerzu.

    > Wręcz przeciwnie - dlatego PC a nie grzałka :)

    A co za różnica? Wyłącznie ilościowa, bo dalej to jest
    marnowanie energii. I to w ogromnych ilościach -- basen,
    żeby dało się odczuć "ciepłą wodę", to różnica niemal
    o rząd wielkości w stosunku do zimowego zapotrzeboiwania
    domu. Czyli również inwestycja w Wielką Pompę.

    > A ty CWU nie używasz?

    Nie jestem skazany na węgiel, grzeję gazem.

    --
    Jarek