  • Data: 2023-06-01 21:55:16
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 01.06.2023 o 20:13, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Sam chcę kupić nieruchomość i po pisaninie Zenka (n/t demografii)
    > zawahałem się i jestem w czarnej dupie.
    > Wagonik z dobrymi cenami już mi uciekł.

    Ano, ja w zeszłym roku kupiłem kilka. Na kredyt - póki jeszcze dało się
    dostać na ludzkich warunkach. Dziś widzę, że mógłbym spokojnie sprzedać
    każdą z co najmniej 10% zyskiem.

    > Nie jest prawdą co pisałeś wcześniej, że całe moje 154kW poszły w
    > błoto bo nikt ich nie wziął.

    Nigdy czegoś takiego nie twierdziłem, a jeśli coś w ten deseń padło z
    mojej strony, to był to albo środek retoryczny, albo tryb
    przypuszczający.

    > Dzięki moim kWh i innych fanów PV te
    > wagony dzisiaj nie poszły z dymem.

    Jakiś węgiel bez wątpienia został zastąpiony OZE. Moja wątpliwość, a
    raczej ciekawość, dotyczy tego jaki procent tych kWh jest faktycznie
    wykorzystany, a jaki zostaje wytracony na regulacji globalnego gridu.
    Nic więcej.

    Mateusz