  • Data: 2023-06-02 10:26:31
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2023 o 22:41 Mateusz Viste <m...@...invalid> pisze:

    > W żadnym razie. Naprawdę niewłaściwie mnie oceniasz.
    Nie sądzę abym się zbytnio pomylił.

    > Pewno znów posądzisz mnie o złośliwość, zacytuję więc tylko Twoje
    > słowa: "Jak będę miał nadwyżkę to ogrzewanie szklarni popędzę PC."

    W mojej okolicy jest pełno szklarni, poza sezonem pali się w nich
    "światło".
    Mają lampy, które ogrzewają i stymulują wzrost roślin.
    Chcę tego spróbować. Własna produkcja roślin to wg Ciebie fanaberia?
    Jak bym nie miał prądu z PV i szklarni to oczywiście bym tego nie zrobił.
    Ale mam i chcę to wykorzystać.

    > W tym wypadku: dostatek letnich kWh może prowadzić
    > do wykorzystania węgielnych kWh poza sezonem.

    Dokładnie tak jest, z premedytacją wykorzystuję swoją energię poza sezonem
    PV, po to podpisałem umowę z PGE, która mi to gwarantuje, po to wydałem
    ponad 50k z własnej kieszeni aby móc tak robić.
    To jest moja inwestycja przynosząca mi dywidendy.
    Oprócz akcji, obligacji, lokat można dywersyfikować środki na wiele innych
    sposobów.
    Można mieć akcje, obligacje, złoto, waluty, fundusze, nieruchomości i
    własną PV, serio! - oni tego nie sprawdzają i nie kontrolują!

    > Zauważ też, że w mojej wcześniejszej wypowiedzi nie chodziło koniecznie
    > o Ciebie ("mógł nakupować") - Tomasz w tym kontekście równie dobrze
    > mógłby być Kowalskim. Wbrew temu, co być może sądzisz, to nie była
    > żadna osobista zaczepka w Twoim kierunku.

    To zmień przysłowiowego "Tomasza" z Twoich postów na Kowalskiego lub
    Nowaka, nie wpinaj w każdym poście aluzji do mnie to się nie będę czepiał.

    TG