  • Data: 2023-06-02 10:07:57
    Temat: Re: PV - produkcja dzisiaj
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2023 o 00:02 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > A jak się za trzy lata okaże ze miałem rację to przeprosisz za to ze
    > chamski byłeś?

    Nie byłem chamski, prostowanie bredni to nie chamstwo.

    To co będzie za trzy lata ma teraz dla mnie niewielkie znaczenie, bo wiem,
    że taka prognoza jest nic nie warta.
    Jak będziesz ciągle oddalał termin swoich "wizji" to na 100% kiedyś
    trafisz. Zawsze po hossie przychodzi załamanie, które trwa 2-3 lata.
    Ty prognozowałeś kompletne załamanie rynku nieruchomości i wyprzedaż
    majątków za przysłowiowe złotówki.
    Właściciele domów mieli się prosić aby ktoś się zlitował i odkupił od nich
    to co mają.
    Właściciele mieszkań na wynajem mieli dopłacać, aby tylko ktoś od nich coś
    wynajął.
    Od wiosny wklejasz linki typu "zaczyna się", "zaczęło się", "będzie kwik i
    płacz" itp.
    Gdzie te Twoje rozpoczęte "załamanie"?

    Co do PV mieliśmy w PL tydzień jakiego nie było od kilku lat. "Lampa"
    praktycznie na terenie całego kraju.
    Jeszcze miesiąc temu pisałeś tu głupoty, że będą masowe odłączenie
    instalacji i płacz prosumentów.
    Jak Ci pisałem, że to co wypisujesz jest technicznie niewykonalne to
    sugerowałeś mój niedorozwój i robienie "dobrej miny do złej gry".
    Wyszło, że znowu miałem rację, w maju wyprodukowałem 3700kWh.

    TG