  • Data: 2021-11-22 17:42:37
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2021 o 16:31 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Powinno być podobnie, znaczy 20A. Co prawda masz wtedy kombinację z
    > rozłączaniem paneli z układu szeregowego i podłączenie równoległe
    > paneli. Jak podłączysz tam PWM to nichuja 20A nie pojedzie z tych dwóch
    > paneli :)

    Dlatego kombinuję 3 tanie regulatory spięte równlegle przy aku. Za 100 zł
    (3 x 31 zł) mam spokojnie 12-15A prądu ładowania (a może i więcej).
    Do tego 2 przekaźniki R15 48V DC 10A (po 35 zł szt. lub jakieś podobne),
    które mi ten zestaw odłączą od paneli gdy wróci napięcie sieci. Regulatory
    podpięte pod 3 kolejne moduły w szeregu.

    TG