  • Data: 2009-04-16 23:14:51
    Temat: Re: Peknieta wylewka.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:618d9ae2-7504-4f84-a195-

    >Niestety ponieważ pręty są cienkie to musisz dać duuużo podkładek.

    No wlasnie, do zalania przeszlo 150m^2 :-(
    O wiele latwiejszym rozwiazaniem jest dawanie siatki na rurki. W sieci kraza
    rozbiezne opinie, choc ja osobiscie przychylam sie bardziej do zbrojenia
    dolem, jako bardziej powiedzmy logicznego. Z uwagi jednak na cienkie prety
    siatki to nadal powatpiewam w skutecznosc tych dystansow. Musi byc ich
    wiecej niz duzo, a jakby tego bylo malo, to one pod wplywem nacisku potrafia
    sie odrywac, puszczac na zgrzewach. Moze byc wiecej klopotu z tymi
    dystansami niz pozytku, jak przy okazji konce drutow zaczna sie wbijac w
    rury. Nie brak tez opini mowiacych o watpliwej koniecznosci w ogole
    zbrojenia posadzki w domu jednorodzinnym...

    >nie wież w jakieś magiczne podrywanie siatki. Tego się dobrze zrobić
    >nie da, chyba że ktoś wypił redbula i umie latać nad siatką, albo
    >nazywa się Münchausen i umie sam siebie (albo siatkę na której stoi)
    >podnieść do góry. W rzeczywistości wygląda to tak że partacze podnoszą
    >brzegi a środek zostaje, w dodatku wszystko się przesuwa, a wiązania
    >pękają...

    No tak to pewnie niestety wyglada.

    >Jedyne dobre rozwiązanie to zrobić to jak należy (czyli podkładki,
    >zbrojenie dołem itp) albo mikrozbrojenie stalowe (wtedy siatki nie
    >potrzeba).

    Mikrozbrojenie sobie daruje, popatrze na te podkladki i cos tam moze
    wybiore. Reszte co zostalo do zrobienia, zrobie jak zaczalem wczoraj, tj. z
    siatka na gorze. Znacznie prostsze w wykonaniu i jednoczesnie mniej bledow
    mozna popelnic przy betonowaniu. Ludzie maja lata cale nie zbrojone posadzki
    ogrzewane podlogowo i tez zyja, a ja bede doktoraty z tego pisal. Siatka na
    gorze, czy na dole to i tak lepiej jak jej brak. W kazdym razie dzieki za
    podpowiedzi.

    Pozdro.. TK