  • Data: 2010-09-14 20:17:35
    Temat: Re: Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8f4fdf$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jakich producentów omijać z daleka? Może ktoś z Was ma jakieś
    > doświadczenia z podobnymi urządzeniami. Takie rozwiązanie z podgrzewaczem
    > w szafce, to dobry pomysł? Kupić 5 czy 10 litrów?

    Jeżeli chcesz dobry bojlerek, to poszukaj takiego z tytanowym zbiornikiem.
    Zapłacisz około 2 razy więcej ale będziesz go mieć jakieś kilka razy dłużej
    niż inne (emalia lub ocynk). Reszta mało istotna. Zeby wydłużyć żywotność
    takiej termy, na wejściu daj filterek, choćby najprostszy siatkowy bocznik,
    ale lepszy byłby sedymentacyjny. Wg mnie minimalna sensowna pojemność to 10
    l a polecałbym celować w około 20.
    --
    Jackare