  • Data: 2011-07-07 00:23:00
    Temat: Re: Pralka z poborem cieplej wody
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Borys Pogoreło" 145o3dtuab5wm$.inl3bbq7u8gy$....@4...net

    > Niewypłukany proszek to zło. M.in. dlatego zaczęliśmy stosować
    > żele - pralka czasem nie wypłukiwała dobrze proszku, co miało
    > niezbyt miłe konsekwencje dla skóry.

    Jakie? Ja jestem alergikiem, ale mogę założyć niewypłukane
    ubranie bez widocznego złego skutku. Nie jest to przyjemne,
    ale szkód dla skóry nie powoduje. Zapewne tez wiele zależy
    od samego proszku. ;)

    IMO żel jest lepszy, bo:

    () nie zbryla się w pralce, dzięki czemu można spokojnie załadować
    pralkę, ustawić ją tak, aby zaczęła prać rano i iść spać

    () od razu jest w stosownym opakowaniu :) i ma stosowny dozownik
    (proszki zwykle są w torbach -- papierowych lub plastykowych;
    nawet jeśli są w pudełkach, to w papierowych, a nawet jeśli
    są w pudełkach plastykowych, to w złych)

    () nie trzeba wdychać prochów ;)

    Ja nie tylko lubię żele, ale też płuczę w płynach do płukania.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'