  • Data: 2013-05-04 00:32:43
    Temat: Re: Próba wodna
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do Twoich wywodów to świadczą one tylko i wyłącznie o Twojej
    > niewiedzy i niemożliwości zrozumienia podstawowych praw fizyki lub też o
    > lekceważeniu interlokutorów.

    Jesteś arogantem. Wysylasz takie tezy a sam nic nigdy nie policzyłeś.

> [...]
    > która zazwyczaj równa jet temperaturze otoczenia, ilości wody w
    > instalacji oraz ilości uwięzionego w instalacji powietrza. To czy
    > ciśnienie wzrośnie czy też zmaleje zależy od tego, który z czynników
    > fizycznych tj. rozpuszczalność powietrza czy też wzrost ciśnienia pod
    > wpływem rozszerzalności cieplnej będzie miał większy wpływ.
    > Pisałem wcześniej, że ZAZWYCZAJ po 24 godzinach od napełnienia
    > instalacji, ciśnienie wzrasta.
    > Myślę, że Twój problem leży w tym, że Ty nie rozumiesz co oznacza słowo
    > ZAZWYCZAJ i nie jesteś w stanie zrozumieć lub też nie chcesz zrozumieć

    A ja jestem pewien, że twój problem leży w tym, iż w swoim pozaszkolnym
    dorosłym już życiu jesteś szczęśliwy, że matematykę i fizykę masz już
    za sobą.
    (nie przedstawiłeś nawet jednego rachunku)

    > Jeżeli jeszcze tego nie zrozumiałeś to wyjaśniam Ci po raz oststni, że
    > podczas prób szczelności jakie przewprowadza większość instalatorów i
    > kiedy instalacja jest szczelna, po napełnieniu instalacji wodą,
    > ciśnienie może spaść do pewnej wartości, na której się zatrzyma, może
    > także stać w miejscu, ale ZAZWYCZAJ delikatnie wzrasta.
    > Twoje wyobrażenia nie mają tu żadnego znaczenia.

    Nigdy nie odpowiedziałeś jednak "ile".
    Słowo "może" i "zazwyczaj" są tu zwyczajnym wykrętem. Zastępują one
    Tobie odpowiedzialność za to co piszesz.
    Analiza jakościowa ma sens jedynie przed opracowaniem problemu
    od strony ilościowej. Tego było jednak ponad Twoje siły.
    W miejsce rachunków włączasz swoje gadanie.

    Ty zaś jesteś przykładem człowieka który nie wie jak działa to czym się
    od lat zajmuje zawodowo. Wymyślasz różne teorie a nie wiesz nawet
    jaki one mogą mieć wpływ na wynik końcowy.
    Świadczy to o szacunku do wykonywanej pracy.
    Taki z ciebie fachowiec jak matematyk.
    Nadajesz się jedynie do pilnowania manometru gdyż Ciebie zastąpi ktoś
    kto nie miał do szkoły pod górę, ktoś kto nim zacznie szukać przecieku
    to coś policzy a wynik zrozumie.

    *)