  • Data: 2011-11-18 15:21:36
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 15:48, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > Nie... no jasne, że policzył za robotę, ale samo wyszczególnianie, że
    > komin tyle, a cegły wentylacyjne tyle, a klinkier tyle... może miałoby
    > sens, gdyby majster wyliczał wszystko z osobna. Jak budował wszystko
    > kompleksowo i jeszcze cena ca całość nie wyszła powalająca, to nie wiem,
    > czy ten rachunek jaki proponujesz jest właściwy.
    >
    > No ale dobra..., niech Ci będzie. :-)

    Mi murarz powiedzial ze bierze normalnie 1,5k pln za wymurowanie
    jednego komina (z dolu do gory, razem z klinkierem i zafugowaniem).
    Mnie wzial 500 pln bo to wujek zonki (i ogolnie mielismy jego robote
    bardzo tanio), a i sam sobie go zafugowalem. Murowanie komina jest
    bardzo upierdliwe i zwalnia robote (szczegolnie gora z klinkierki bo
    wolno zaprawa twardnieje i trzeba go murowac wolno). A czas
    kosztuje :) Wszystko tam miales na pewno bardzo dokladnie przez niego
    policzone i brak kominow jest znakomitym argumentem do negocjacji ceny
    za robocizne :)
    pozdr.

    --
    Adam