  • Data: 2011-11-18 15:15:46
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:ja5qpo$o8e$...@i...gazeta.pl... no ale czy te kominy on ci
    >zrobił za darmo? Nie. Moze nie wyszczególniał ale doliczył ta cene w SSO.
    >Wiec 2,5kzł + jakis 1kzł to jest 3,5kzł których mozna nie wydać.

    Pewnie że nie doliczał. Myślisz że jakby kominów nie było to by obniżył ceny
    za ściany? Do mnie wpadł wlaściciel firmy która mi budowala, zerknął okiem
    na projekt(ogólne wymiary) i powiedział 5tys za parter, 5tys za strop(jego
    deski i stęple) i 5tys za poddasze+ działówki itp. Nie interesowało go ile i
    gdzie jest kominów, schodów itp. Oczywiście murowanie klinkieru ponad dachem
    też w tych 15tys bylo.

    -- Pozdrawiam

    Kris