  • Data: 2009-06-17 13:13:55
    Temat: Re: Sluchajcie
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    news:ef37c3dc-14b4-4f33-a32a-01f60732b48c@b9g2000yqm
    .googlegroups.com...
    > Maniek
    >
    > Nie wiem dlaczego tak to odbierasz, nikt nikogo nie dzieli. Bronie
    > tylko idei kikiego.
    > w systemach zarzadzania juz dawno odszlo sie od doktryny nieomylnosci
    > na rzcz eksperymentu.
    > Teraz obowiazuje zasada przyzwolenia. Probuj, doswiadczaj
    > ekspyrementuj. daje to lepsze efekty niz zachowawcze dzilanie. Jesli
    > sie boimy popelnic blad bo ktos nas zbeszta za to to bedziemy
    > siedzieli cicho. Na korzysc systemow otwartych przemawiaja wyniki.
    > Doceniam fachowosc Slawka ale bledem byloby gdyby na skutek uwag
> [...]

    Nawet kilka osób juz pisze teksty :-) Nie ja sam :-)
    Podzielilem plik na kilka mniejszych tak aby kazdy etap byl w innym pliku.
    Wezmiemy sobie na budowe te moje magiczne checklisty i bedziemy stawiac
    ptaszki czy wykonano czynnosc czy nie wykonano.
    Zglosil sie tez student prawa, który napisze proste umowy, zobowiazania
    gwarancyjne z wykonawcami.
    Chodzi nam o to zeby przed zalaniem stropu, law czy wykonaniem ocieplenia
    sprawdzic czy wykonawca

    - ma narzedzia do tego
    - czy odróznia materialy budowlane od siebie, np kleje czy plastyfikatory
    - czy nie usiluje za wszelka cene pospiesznie np malowac kolejna warstwe bez
    odczekania az wyschnie poprzednia
    - czy gruntuje przed czyms tam
    - czy zwiazal zbrojenie
    - czy chociazby nie zaniedbal sprawdzenia czy wymiary sie zgadzaja.

    Do tego nie potrzeba wiedzy scisle budowlanej. Wystarczy 2-3 razy placic
    kolejnym ekipom za poprawienie po poprzednikach, nie znajac moze dokladnej
    terminologii.
    Nie chcemy uczyc ludzi jak projektowac tylko chcemy ich nadzorowac czy robia
    to co jest w projekcie i czy umieja wykonywac zawód :-)

    Moze dzisiaj skonczymy i opublikujemy

    1. wstep
    2. Lawy fundamentowe
    3. Sciany fundamentowe az do wienca nad sciana fundamentowa.

    Pózniej omówimy stropy, sciane kolankowa, dach , ocieplenia, hydraulike,
    prace wykonczeniowe.
    Praca jest juz zbiorowa.

    Dziwi mnie tylko równanie wielu ludzi w dól. Mówia, ze po co wibrowac, po co
    plukac cos, po co w ogóle to czy tamto. Wiele z tych czynnosci nie kosztuje
    nic wiec wymagajmy aby byly wykonane.
    Jak wielu nie chce to niech nie robi i nawet niech nie czyta :-)

    A oponenci, na znak protestu WYDRUKUJCIE SOBIE te PDF-y i podetrzyjcie sie
    nimi w toalecie hahahahaha :-)