  • Data: 2009-06-17 13:36:17
    Temat: Re: Sluchajcie
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Viste" <m...@n...please> wrote in message
    news:6d7ng6-csh.ln1@mail.viste-family.net...

    > A nie lepiej jednak wszystko w jednym pliku, ale w odpowiednich
    > rozdziałach?

    Zdjęcia są duże, a darmowe hostingi mają ograniczenia co do wielkości pliku.
    Teraz jeden plik ma już 5MB. Tylko o to chodzi.

    >W OpenOffice (nie wiem czego tam używasz) jest taka fajna opcja, która
    >umożliwia wstawienie spisu treści dla całego dokumentu, a wynikowy PDF po
    >otwarciu wyświetla z prawej strony pasek z klikalnym indeksem. Do
    >zwyczajnego czytania rozdzielenie na kilka plików tylko przeszkadza (trzeba
    >otwierać kolejne pliki, zamiast wszystko mieć od razu pod oczami).

    Tak Open Office ale nie znam edytorów tekstów ponad sprawdzanie pisowni i
    tabelkami :-)
    Może znajdzie sie ktoś kto ma zdolności i zrobi cos dla "sprawy" hehehe.

    > Poza tym, jeśli praca rzeczywiście ma być do swobodnego użytku, fajnie
    > byłoby wydać ją na licencji "GNU Free Documentation License"
    > (http://www.gnu.org/licenses/), i umożliwić do ściągnięcia dokument
    > źródłowy (*.odt, *.doc, cokolwiek używasz).

    Tak dam *.odt jak będzie w miarę uzgodniony tekst. Teraz jakbym dał odt to
    by powstało 10 wersji :-) Spoko :-)
    Nie znam się na tych licencjach gnu, bo s w sumie nie zalezy mi na żadnym
    podawaniu autorów, szczyceniu się z Omienia i Nazwiska :-) Niech dokument
    będzie "no copyright" - nie wiem jak to ująć inaczej :-)