  • Data: 2009-06-17 13:24:20
    Temat: Re: Sluchajcie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday 17 June 2009 15:13, kiki wrote:
    > Podzielilem plik na kilka mniejszych tak aby kazdy etap byl w innym pliku.

    A nie lepiej jednak wszystko w jednym pliku, ale w odpowiednich rozdziałach? W
    OpenOffice (nie wiem czego tam używasz) jest taka fajna opcja, która umożliwia
    wstawienie spisu treści dla całego dokumentu, a wynikowy PDF po otwarciu wyświetla z
    prawej strony pasek z klikalnym indeksem. Do zwyczajnego czytania rozdzielenie na
    kilka plików tylko przeszkadza (trzeba otwierać kolejne pliki, zamiast wszystko mieć
    od razu pod oczami).
    Poza tym, jeśli praca rzeczywiście ma być do swobodnego użytku, fajnie byłoby wydać
    ją na licencji "GNU Free Documentation License" (http://www.gnu.org/licenses/), i
    umożliwić do ściągnięcia dokument źródłowy (*.odt, *.doc, cokolwiek używasz).

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste