    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Słuchajcie
    Date: Wed, 17 Jun 2009 03:33:07 -0700 (PDT)

    Maniek
    > obserwator z usmiechem na ustach i patrze jak to krotkie recenzje zmieniaja
    > sie w przytyki i dziela swiat na madrzejszych i glupszych. Cyrk poprostu.

    Nie wiem dlaczego tak to odbierasz, nikt nikogo nie dzieli. Bronie
    tylko idei kikiego.
    w systemach zarzadzania juz dawno odszlo sie od doktryny nieomylnosci
    na rzcz eksperymentu.
    Teraz obowiazuje zasada przyzwolenia. Probuj, doswiadczaj
    ekspyrementuj. daje to lepsze efekty niz zachowawcze dzilanie. Jesli
    sie boimy popelnic blad bo ktos nas zbeszta za to to bedziemy
    siedzieli cicho. Na korzysc systemow otwartych przemawiaja wyniki.
    Doceniam fachowosc Slawka ale bledem byloby gdyby na skutek uwag
    krytycznych kiki zaprzestal robic cos co moze przyniesc korzysc wielu
    zaczynajacym budowac. Jest kilka perspektyw tego samego tematu.
    Inaczej ja patrze jako laik (ale juz oczytany), inaczej ktos kto ma za
    soba etap budowy a juz diametralnie inaczej fachowiec a do tego
    wykonawca.
    Bronie tych, ktorzy stoja na smym p[oczatku.

    Pozdrawiam
    Dy