  • Data: 2009-06-18 06:14:21
    Temat: Re: Słuchajcie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Ciekawe dylatacje

    generalnie słabo zamocowane a wewnętrzne dylaty warto dzielić specjalnymi
    listwami dylatacyjnymi, choć ja u sibie kazalem tylko przeciąć wylewkę

    >blizej nieokreslony rozstaw rur

    bez przesady to nei jest inżynieria kosmiczna, nie zawsze sie udaje utrymac
    idelany rozstaw rury.

    > , odkurzacz w
    > warstwie betonu i nowatorski sposob mijania sie rur odkurzacza z CO.

    ciekawe kto to zrobił hydraulik czy spec od odkurzaczy

    nie podoba mi sie prowadzenie rur w podkładzie pod podłogówkę, powinny być w
    dolnym styropianie prowadzone a przynajmniej zakryty z wierzchu folią żeby
    sie beton tam nie wlał.

    do tego solara to jest naczynie solarne czy zwykły czerwony baniak do co?

    warto od zaworu bezp. dać rurkę do baniaczka na płyn solarny, bo jak wywali
    to można potem dolać z powrotem a ponadto ergolit czy inny syf strasznei
    brudzi.

    muszę jeszcze popatrzyć an te zdjęcia.