  • Data: 2012-12-14 16:12:10
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kafd9v$mi9$1@node1.news.atman.pl...

    > To tylko przykład - chodzi o to, że by móc wybierać, trzeba wiedzieć
    > pomiędzy czym.

    To ja wychodze z zalozenia, ze nie powinienem miec wogole takich dylematow.

    > Są np. gminy gdzie grzanie węglem jest dozwolone a są takie, gdzie nie -
    > to juz jest konkretny wybór - tańsze ogrzewanie czy czystsze powietrze -
    > znam zwolenników jednego i drugiego.

    Co do tego to pelna zgoda. Tu ograniczenia nie sa niczym dziwnym. Zreszta
    wegiel relatywnie latwo zastapic drewnem.

    > W moim MPZP jest np. zakaz budowania betonowych ogrodzeń co uważam za
    > świetny pomysł i widziałem go też w innych planach.

    Betonowych w sensie 3m do gory?

    > Ale nie wiem, co za chwilę zrobią sąsiedzi - więc co to za wybór.

    Ze dach plaski?

    > ... i zapewnić dostęp do edukacji.

    dostep, nie nakaz wyboru jednej szkoly.

    > No to zaproponuj wreszcie jakieś rozwiązanie które pasuje nie tylko
    > _Tobie_, ale spełnia też wymagania tych którzy chcą najbliższą.
    > To że Tobie nie pasuje rejonizacja rozumiem, ale ciągle nie zaproponowałeś
    > rozwiązania, które pasowałoby wszystkim.

    Wiesz, jak beda mi za to placic to sie zastanowie. Narazie robie swoje i na
    tym sie skupiam. Nie mniej jednak, podejzewam, ze skoro udaje sie ustalic
    ilosc polaczen PKS, PKP, PLL LOT, PŻB, ilosc pieczonego chleba, naklad
    Gazety Wyborczej, wysokosc oplat za smieci, ilosc odsniezarek, naliczyc
    podatek od nieruchomosci, wyliczyc ile rur potrzeba do wykonania
    kanalizacji, to podejzewam, ze da sie rozwiazac i inne banalne problemy.

    Pozdro.. TK