  • Data: 2012-12-14 15:29:38
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kaeqed$35d$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ty ciągle nie rozumiesz rejonizacji. Ona jest po to by moje dziecko mogło
    > chodzić do najbliższej podstawówki. Jakby nie było rejonizacji to nagle by
    > się okazało, że w najbliższej podstawówce nie ma miejsc i musze dzieci
    > dowozić na drugi koniec miasta.

    Ja do tej jak mowisz najblizszej nie woze. Nie woza tez moi sasiedzi, inni
    sasiedzi tez nie, bo tak latwiej obskoczyc szkole i prace. Wiec o tyle
    nieuzywanych miejsc bedzie w tej podstawowce.
    Co to wogle za miara najblizszej podstawowki lepszej dla mieszkancow?

    > No to zaproponuj w końcu rozwiązanie aby po pierwsze każdy kto chce
    > chodzić do najbliższej podstawówki miał zapewnione tam miejsce, a po
    > drugie Twoje dziecko mogło chodzić tam gdzie się Tobie podoba.

    Jaki widzisz w tym problem? Na studiach z administracji statystyki zdaje sie
    ucza?

    Pozdro.. TK