  • Data: 2012-12-14 16:11:18
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kafcj1$lts$...@n...task.gda.pl...

    > Jakos z przedszkolem mnie nie uszczesliwiali i a jakze, miejsc nie bylo
    > nigdzie. Kogos to obchodzi?

    Przedszkola nie są obowiązkowe.

    > Jakos musialem sobie poradzic i zapewne lepiej niz zrobi to za mnie gmina.
    > Rownie dobrze radze sobie z podstawowka. A skoro jest zapotrzebowanie na
    > 300 dzieci w jednym miejscu to o tyle samo bedzie mniej w drugim. Samo
    > sie..., ze tak powiem.

    No więc ktoś będzie musiał swoje dziecko dowozić do innej szkoły bo
    najbliższa gdzie dziecko mogłoby normalnie chodzić piechotą będzie zajęta.
    To jakaś bzdura.

    > Ej, a nie pisales o tym, ze kros smial krecic meldunkami i powinien
    > siedziec cicho? To jak to jest, mozna czy nie mozna?

    Ok, jest piątek, więc napiszę powoli jeszcze raz. W obecnym systemie dzieci
    z rejonu mają pierwszeństwo, ale jeśli w jakiejś szkole jest miejsce to
    można tam dziecko przenieść. Fikcyjne przemeldowywanie się aby zapewnić
    dziecku miejsce w wybranej szkole to normalne oszustwo wobec tych którzy tam
    mieszkają i chcą swoje dzieci posyłać do najbliższej szkoły.

    Pozdrawiam
    Ergie