eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej › Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy śmieciowej
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tsunami cenowe nadciaga - z dedykacją dla Ergiego, zwolennika ustawy
    śmieciowej
    Date: Wed, 20 Mar 2013 15:30:01 +0100

    news:kica1o$or9$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Mniej złe dla Cypryjczyków.

    Tragiczne, bo teraz dopiero sie zacznie...

    > W takim razie jakie rozwiązanie proponujesz?

    Kiedys Ci napisalem, ze moge zaczac sie zastanawiac nad problemem wogole jak
    zacznal mi za to placic. To nie jest efekt snobistycznej megalomanii, tylko
    zwrocenie uwagi na to, ze ktos za to bierze pieniadze. Wiec jako postronny
    obserwator pozostawiam sobie prawo do oceny i pisania glupot bez
    konsekwencji.

    > - bankructwo i zaprzestanie wypłacania rent, emerytur i pensji w
    > budżetówce?
    > - czy może wyjście ze strefy euro i skokową dewaluację własnej waluty o
    > 50%?
    > - A może podniesienie VAT i PIT do 30%?
    >
    > Każde z tych rozwiązań będzie dla przeciętnego obywatela gorsze od utraty
    > 9% oszczędności.

    Nic nie usprawiedliwia okradania ludzi z ich wlasnych oszczednosci.
    To jest grabierz i tyle. Gangster wchodzacy do domu kiedy spisz spokojnie.
    Rzad niczym sie nie rozni. Obywatela na dobra sprawe to g..no obchodzi jakie
    problemy ma kraj, bo do zarzadzania zatrudnia rzad. Ja rozumiem, ze
    przyczyny sa obiektywne i sa sytuacje ktore juz sie wydarzyly, ale do chuchu
    trzeba tez miec troche godnosci.

    Pozdro.. TK